У слові — вчитель — все життя і мрії,
Політ душі і веселковий цвіт.
Найкращі помисли, свята любов, надії,
І вчитель сам — це неповторний світ.
Петриченко
Алла Миколаївна
Народилася: 14 червня 1988 р.
Закінчила: Рівненський Міжнародний економіко-гуманітарний університет
ім. академіка С.Я.Дем’янчука.
ім. академіка С.Я.Дем’янчука.
Спеціальність за дипломом:
вчитель початкових класів, біологія.
вчитель початкових класів, біологія.
Посада: вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Стаж роботи: 8 років.
Тема, над якою працюю:
«Реалізація
міжпредметної інтеграції, засобами інтерактивних технологій у навчально - виховному
процесі молодших школярів»
Життєве кредо: «Мети
досягає той, хто її прагне.»
Педагогічне
кредо: «Любити свого учня всяким:
талановитим чи недуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим…
Спілкуватися
з ним,навчати й радіти, бо учень це свято, яке триває доти,поки ти є разом із
ним.»
Творче кредо: «Ніколи не зупиняйся на
досягнутому, бо життя - це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед»
Моя педагогічна філософія: «Розвивати, навчати і
виховувати особистість одночасно.»
Я -
вчитель... Два чарівних слова, які змушують зазирнути у власне серце, в свої думки, подумати про себе.
Чи вистачить мені сил йти в ногу з часом, бути цікавою, різною, новою?Всі
ці роки я ні на хвилину не забувала
народну мудрість і намагалася
слідувати їй:
виховувати «крилатого» може тільки
«крилатий» педагог,виховувати щасливого може тільки щаслива, а сучасного - тільки сучасна людина»
Учитель
- це стан душі. Це спосіб життя.
Професія вчителя – одна з
найвідповідальніших. Особистість вчителя…
Це завжди пошук, сумнів, тривога і
співпереживання.
«Я буду вчителем!» … Скільки разів
повторювала цю фразу!
І скільки внутрішньої боротьби: бути чи не
бути вчителем? Бути! З якою метою? Бажання бути корисною (так вчили мої
вчителі), бажання багато знати (це мої відчуття), бажання комусь допомогти (це
ж так звично).
Непростим виявився шлях до школи…
І поступово все визначилось.
Вчитель.... Як багато в цьому слові ноток гордості, поваги й розуміння. Немає на світі прекрасніше і миліше, ніж професія-вчитель. З самого першого вступу на поріг школи вчитель замінює найдорожчу людину - маму. Він стає всім для дитини: батьком, наставником, прикладом для наслідування. Недарма всі дітки люблять грати у вчителів в ранньому віці. Ось і мене не обійшла стороною гра в школу. Я любила навчати своїх лялечок, ставити їм оцінки за поведінку, за домашнє завдання.. Вийшовши за поріг улюбленої школи, відправившись в перше довгу подорож по школі життя, я вибрала собі професію вчителя. Студентські роки пролетіли непомітно. Були і перші розчарування і перші сльози радості від уроків, перше захоплення від того, що на тебе дивляться милі довірливі діточки, які чекають від тебе чогось цікавого і нового. Успішно закінчивши Рівненський Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім..акад. С. Я. Дем’янчука.
У 2010 році я вперше переступила поріг Северинської
школи
І – ст.. Відпрацювавши два роки у стінах школи., по
переводу мене перевели у Староостропільське НВО. Було дуже важко звикати
до того, що ось зовсім недавно я сама навчалася в стінах цієї школи, слухала
розповіді вчителів на уроках, вирішувала задачі та приклади на уроках своєї
улюбленої вчительки Бондарчук Тетяни Миколаївни, розповідала напам'ять вірші та
прозу на уроках літератури в обожненої вчительки Бурковської Нелі Григорівни. А
тепер ось я сама стою перед учнями та вчу їх, навчаю тому, чому мене свого часу
вчили вчителі. Звичайно, не передати словами, коли я вперше ввела в кабінет
свій перший в житті клас. Не передати того, що відчувала в той час, які емоції
заповнювали мою душу. Поступово я влилася в шкільне життя, знайшла підхід до
дітей і колег. Але наше життя влаштоване так, що ми не знаємо , що може статися
завтра.... Мені доручили вести 1 клас. Тепер ось я вже тут працюю восьмий
рік. Було важко звикати до того, що в сільській школі навчала 5 дітей, а тут у
п'ять разів більше. Труднощі переборні, вони загартовують організм людини. Ось
і я швидко звикла до колективу, до дітей. Учні полюбили мене і я їх теж. Життя
в школі проходить кожен день по-новому. Коли готуєшся до уроків,
заздалегідь вже чекаєш повні захоплення дитячих емоцій. Тому намагаюся, щоб мої
уроки не були нудними. я їх проводжу у нестандартній формі з
використанням ІКТ. Найчастіше використовую на уроках такі форми: урок-подорож,
урок-гра, урок – проект,урок – прес-конференція, урок – вікторина,урок – інтегрований, урок –
театралізований, то такі уроки проходять тільки на ура
Не дивлячись на те, що я працюю в школі ще так мало,
всього 8 років, я розумію, що не дарма вибрала професію вчителя. На іншій
професії я себе і уявити не можу. Я навіть дня не можу обходитися без своїх
пустунів, які йдучи на вихідні, вже мріють про те, що б швидше настав черговий
понеділок. Приємно, коли вийдеш на ганок школи, а тебе вже оточила юрба
дітлахів і все щось розповідають своє, кожен прагне бути першим. Тільки
діти-малюки розуміють стан вчителя, тому в школу приходжу завжди у піднесеному
настрої, адже діти завжди відчувають настрій. Для мене моя робота-це сенс
життя. Учні - це квіточки, у якого свій колір настрою, свої звички, свої
вчинки.
Без вчителів не можна
стати ні хорошим лікарем, ні льотчиком, ні військовим. Учитель-це людина
незамінний, він все для своїх учнів, для своєї країни.
Немає коментарів:
Дописати коментар