Кольоровий тиждень
Збереження
та зміцнення здоров’я дітей належать до основних завдань сучасної освіти. Саме з метою
створення сприятливого середовища для збереження здоров’я учнів, формування
здорової особистості, впроваджую здоров’язберігаючі технології у навчально-виховний
процес. Сьогодні розповсюдженою
технологією стає кольоротерапія.
З метою
ефективного впровадження у навчально-виховний процес технології кольоротерапії,
у нашому класі з 29 січня по 2 лютого 2018 року був проведений кольоровий
тиждень. Кожен день цього тижня був присвячений певному кольору. Протягом
дня на різних уроках діти знайомилися із відповідним кольором, його дією
на організм людини, про цей колір складали віршики та читали фантастичні оповідання, дивилися відеоролики,
ним малювали, гралися іграшками такого кольору. А ще відповідний колір мав
бути присутній в одязі, у бантиках, стрічках, краватках, комірцях дітей.
Так, понеділок був присвячений червоному кольору: «Понеділок – день червоний, він яскравий і святковий».
Так, понеділок був присвячений червоному кольору: «Понеділок – день червоний, він яскравий і святковий».
Вівторок присвячений зеленому кольору: «Вівторок –
день зелений, ніжний, лісовий, приємний».
Середа – фіолетовий, розовий день: «Колір цей – ознака ночі, заспокоює він очі. Він уяву
оживляє, суміш кольорів являє. Він в барвінковім вінку оксамитово-вельветовий…
Що за колір? Фіолетовий!».
Четвер – блакитний день: «І блакитний в нас
– четвер, ми спокійні вже тепер».
П’ятниця – жовтий день: «П’ятниця уже – день жовтий, теплий, сонячний, солодкий».
Немає коментарів:
Дописати коментар